+380-98-444-30-04   info@trackmobile.com.ua            
 
 
 

 
 
Вікінг
 
 
     
  Максимальне тягове зусилля *:
  • При роботі на 2-х автозчеплення 11 149 кг.сил
  • При роботі на одному автозчепленні 8 146 кг.сил
КОНФІГУРАЦІЯ ТРАНСМІСІЇ

Обертальний момент передається від двигуна через коробку передач і роздавальну коробку карданними валами на залізничні осі з диференціалом і на всі чотири залізничних колеса.
  • ДВИГУН: дизельний 4-х тактний, 4-х циліндровий, Cummins, Серія QSB 4.5 Tier III, з турбонаддувом, потужність 130 л.с. [97 kW].
  • КОРОБКА ПЕРЕМИКАННЯ ПЕРЕДАЧ: Funk DF 150, гідроавтоматична, 4-х швидкісна, з електронним керуванням при русі вперед і назад.
  • ЗАЛІЗНИЧНІ КОЛЕСА: Литі, з швидкознімними бандажними кільцями, стандартного профілю, сталеві з термообробкою, діаметром 685.8 мм.
  • ПРИВІД ДОРОЖНІХ КОЛІС: за рахунок зчеплення бігової доріжки протектора зі спеціальним виступом (барабаном) на ступиці залізничного колеса. Автомобільні колеса посилені, кар'єрного типу, із захистом від ударів каменів, 16-ти шарові, розмір 9.00 X 20, з камерою.
РАМА

Призначена для важких режимів роботи, зварена із сталевого листа товщиною 51 мм. з бічними підсилювальними деталями.

ГАЛЬМОВА СИСТЕМА
  • При русі по рейках і автодорогах - Дискові з гідропідсилювачем.
  • Потягові - повітряна потягова магістраль, харчується поршневим компресором продуктивністю 0,45 куб. метра в хв. Передній і задній кінцеві рукава.
  • Паркувальний - Дисковий, з пружинно-пневматичним приводом, встановлений на вихідному валу роздавальної коробки.
  • Гальмо Нейтралі - автоматичне включення паркувального гальма при перемиканні коробки передач на «Нейтраль» (відключається функція).
ЕЛЕКТРОСИСТЕМА

12 вольт постійного струму. Генератор змінного струму на 160 ампер. Здвоєні акумуляторні батареї типу 950 CCA.

ОСВІТЛЕННЯ

Два блоки габаритних вогнів в комбінації зі стоп-сигналами на задній стороні машини. 6 світлодіодних фар головного світла по 3 спереду і ззаду. Бічні ліхтарі для освітлення робочої зони. Підсвічування підніжок.

Пісочна СИСТЕМА

Всього 8 пісочниць, по дві форсунки спереду і ззаду кожного колеса, з пневматичною подачею піску.

КАБІНА

Повністю закрита, з оглядом 360 градусів. Рівень шуму не більше 85 децибел. Двоє дверей. Віброізолюючі опори. Оснащена контрольно вимірювальною апаратурою з виводом показаників на цифровий відеодисплей. Крісло оператора регульоване по висоті і куту нахилу спинки на пневматичних амортизаторах, з підлокітниками, що повертається на 180 град. Сонцезахисний козирьок. Склоочисн щітки і омивачі скла. Проблисковий маяк жовтого світла. Внутрішнє дзеркало заднього виду, обігрівач кабіни. Вентилятори анти-запотівання скла.

ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

*МАКСИМАЛЬНА ШВИДКІСТЬ

  По рейках По автодорозі
1-ша знижена 3.9 км/год 2.4 км/год
2-га швидкість 6.4 км/год 4.0 км/год
3-тя швидкість 12.9 км/год 8.2 км/год
4-та швидкість 22,5 км/год 14.0 км/год

РОЗМІРИ

Колісна база 3073 мм 1505 мм
Довжина 5628 мм 5628 мм
Ширина 3111 мм 3111 мм
Висота** 3564 мм 3843 мм

ВАГА:     15 585 кг.

РАДІУС ПОВОРОТУ ПРИ РУСІ ПО АВТОДОРОЗІ:

По зовнішній колії: 6.9 м
По внутрішній колії: 4.5 м
По зовнішньому габариту: 7.5 м

*Фактичні швидкість і тяга будуть залежати від ухилу, навантаження тощо.
**Вантажно-розвантажувальні роботи / транспортна висота збільшиться на висоту фланця ж / д коліс - на 38 мм.