+380-98-444-30-04   info@trackmobile.com.ua            
 
 
 

 
 
Геркулес
 
 
     
  Максимальне тягове зусилля *:
  • При роботі на 2-х автозчепленнях 20 527 кг.сил
  • При роботі на одному автозчепленні 12 937 кг.сил
КОНФІГУРАЦІЯ ТРАНСМІСІЇ

Обертальний момент передається від двигуна через коробку передач і роздавальну коробку карданними валами на залізничні осі з диференціалом і на всі чотири залізничних колеса.
  • ДВИГУН: Дизельний 4-х тактний, 6-ти циліндровий, Cummins, Серія QSB6.7 Tier III, з турбонаддувом, потужність 160 л.с. [119 kW], з додатковим пакетом збільшення тягових можливостей потужність двигуна 185 к.с. [138 kW].
  • КОРОБКА ПЕРЕМИКАННЯ ПЕРЕДАЧ: Funk DF 150, гідроавтоматичний, 4-х швидкісна, з електронним керуванням при русі вперед і назад.
  • ЗАЛІЗНИЧНІ КОЛЕСА: Литі, з швидкознімними бандажними кільцями, стандартного профілю, сталеві з термообробкою, діаметром 685.8 мм.
  • ПРИВІД ДОРОЖНІХ КОЛІС: за рахунок зчеплення бігової доріжки протектора зі спеціальним виступом (барабаном) на ступиці залізничного колеса. Автомобільні колеса посилені, кар'єрного типу, із захистом від ударів каменів, 16-ти шарові, розмір 9.00 X 20, з камерою.
РАМА

Призначена для важких режимів роботи, зварена із сталевого листа товщиною 51 мм. з бічними підсилювальними деталями.

ГАЛЬМОВА СИСТЕМА
  • При русі по рейках і автодорогах - Дискові з гідропідсилювачем.
  • повітряна поїзна магістраль, живиться роторно-гвинтовим компресором продуктивністю 2.83 куб. метра в хв (100 куб. футів / хв). Передній і задній кінцеві рукава.
  • Паркувальний - Дисковий, з пружинно-пневматичним приводом, встановлений на вихідному валу роздавальної коробки.
  • Гальмо Нейтралі - автоматичне включення паркувального гальма при перемиканні коробки передач на «Нейтраль» (відключається функція).
ЕЛЕКТРОСИСТЕМА

12 вольт постійного струму. Генератор змінного струму на 160 ампер. Здвоєні акумуляторні батареї типу 950 CCA.

ОСВІТЛЕННЯ

Два блоки габаритних вогнів в комбінації зі стоп-сигналами на задній стороні машини. 6 світлодіодних фар головного світла по 3 спереду і ззаду. Бічні ліхтарі для освітлення робочої зони. Підсвічування підніжок.

Пісочна СИСТЕМА

Всього 8 пісочниць, по дві форсунки спереду і ззаду кожного колеса, з пневматичною подачею піску.

КАБІНА

Повністю закрита, з оглядом 360 градусів. Рівень шуму не більше 85 децибел. Двоє дверей. Віброізолюючі опори. Оснащена контрольно вимірювальною апаратурою з виводом показаників на цифровий відеодисплей. Крісло оператора регульоване по висоті і куту нахилу спинки на пневматичних амортизаторах, з підлокітниками, що повертається на 180 град. Сонцезахисний козирьок. Склоочисні щітки і омивачі скла. Проблисковий маяк жовтого світла. Внутрішнє дзеркало заднього виду, обігрівач кабіни. Вентилятори анти-запотівання скла.

ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

*МАКСИМАЛЬНА ШВИДКІСТЬ

  По рейках По автодорозі
1-я зменьшена 3.9 км/год 2.4 км/год
2-ша швидкість 6.4 км/год 4.0 км/год
3-тя швидкість 12.9 км/год 8.2 км/год
4-та швидкість 22,5 км/год 14.0 км/год

РОЗМІРИ

Колісна база 3226 мм 1661 мм
Довжина 6096 мм 6096 мм
Ширина 3101 мм 3101 мм
Висота** 3850 мм 3997 мм

ВАГА:     16 202 кг.

РАДІУС ПОВОРОТУ ПРИ РУСІ ПО АВТОДОРОЗІ:

По зовнішній колії: 6.9 м
По внутрішній колії: 4.5 м
По зовнішньому габариту: 7.5 м

*Фактичні швидкість і тяга будуть залежати від ухилу, навантаження тощо.
**Вантажно-розвантажувальні роботи / транспортна висота збільшиться на висоту фланця ж / д коліс - на 38 мм.