+380-98-444-30-04   info@trackmobile.com.ua            
 
 
 

 
 
Технології
 
 
     
 
 
Інновації
 
Завдання, які повинні вирішувати технології виробництва залізничного маневрового пристрою - пересувати важкі залізничні вагони з максимальною безпекою та ефективністю.

Для цього вже 65 років Trackmobile винаходить і впроваджує найширший спектр технологій, щоб допомогти Вашій компанії поліпшити свій бізнес.
 
Детальніше

 
Система радіокерування
 
Система управління по радіо забезпечує дистанційне керування всіма робочими функціями тракмобіля.

Головним завданням інженерів Trackmobile при впровадженні технології дистанційного радіоуправління було забезпечити безпеку. Це завдання було успішно вирішено.
 
Детальніше

 
Система наземного контролю безпеки
 
Система Наземного Контролю Безпеки (GCS) є ще одним нововведенням Trackmobile для маневрів з вагонами.

Тепер керівники можуть доповнити забезпечення безпеки оператором / машиністом Тракмобіля під час критичних технологічних операцій або в небезпечних зонах, передавши додаткове керування в руки наземного персоналу.
 
Детальніше

 
Сталеві залізничні колеса
 
У 1814 році англійський інженер Джордж Стефенсон побудував перший паровоз для роботи на залізниці.

Він революційно відрізнявся від попередніх парових автомобілів: для тяги використовувалися сталеві колеса з ребордами / гребенями.
Так двісті років тому гребневиє сталеві колеса стали стандартом для залізничних перевезень по всьому світі.
 
Детальніше

 
Технології передачі ваги
 
Тягове зусилля залізничного транспортного засобу безпосередньо залежить від зчіпного ваги транспортного засобу. Тобто від ваги, що припадає на провідні колеса. Чим більше вага, тим вище тягове зусилля.

Простим способом збільшення зчіпної ваги є передача ваги - використання ваги вагона, що передається через зчеплення приєднаного до тягового агрегату залізничного вагона.
 
Детальніше