+380-98-444-30-04   info@trackmobile.com.ua            
 
 
 

 
 
Тітан
 
 
     
  Максимальне тягове зусилля*:
  • При роботі на 2-х автозчепленнях 22 605 кг.сил
  • При роботі на одному автозчепленні 15 015 кг.сил
КОНФІГУРАЦІЯ ТРАНСМІСІЇ

Обертальний момент передається від двигуна через коробку передач і роздавальну коробку карданними валами на залізничні осі з диференціалом і на всі чотири залізничних колеса.
  • ДВИГУН: Дизельний 4-х тактний, 6-ти циліндровий, Cummins, Серія QSB6.7-С260 Tier III, з турбонаддувом, потужність 260 л.с. [194 kW], при 2500 об.мин.
  • КОРОБКА ПЕРЕМИКАННЯ ПЕРЕДАЧ: Funk DF 150, гідроавтоматичний, 4-х швидкісна, з електронним керуванням при русі вперед і назад.
  • ЗАЛІЗНИЧНІ КОЛЕСА: Литі, з швидкознімними бандажними кільцями, стандартного профілю, сталеві з термообробкою, діаметром 685.8 мм.
  • ПРИВІД ДОРОЖНІХ КОЛІС: за рахунок зчеплення бігової доріжки протектора зі спеціальним виступом (барабаном) на ступиці залізничного колеса. Автомобільні колеса посилені, кар'єрного типу, із захистом від ударів каменів, 16-ти шарові, розмір 9.00 X 20, з камерою.
РАМА

Призначена для важких режимів роботи, зварена із сталевого листа товщиною 51 мм. з бічними підсилювальними деталями.

ГАЛЬМОВА СИСТЕМА
  • При русі по рейках і автодорогах - Дискові з гідропідсилювачем.
  • Поїзні - повітряна поїзна магістраль, живиться роторно-гвинтовим компресором продуктивністю 2.83 куб. метра в хв (100 куб. футів / хв). Передній і задній кінцеві рукава.
  • Паркувальний - Дисковий, з пружинно-пневматичним приводом, встановлений на вихідному валу роздавальної коробки.
  • Гальмо Нейтралі - автоматичне включення паркувального гальма при перемиканні коробки передач на «Нейтраль» (відключається функція).
ЕЛЕКТРОСИСТЕМА

12 вольт постійного струму. Генератор змінного струму на 160 ампер. Здвоєні акумуляторні батареї типу 950 CCA.

ОСВІТЛЕННЯ

Два блоки габаритних вогнів в комбінації зі стоп-сигналами на задній стороні машини. 6 світлодіодних фар головного світла по 3 спереду і ззаду. Бічні ліхтарі для освітлення робочої зони. Підсвічування підніжок.

Пісочна СИСТЕМА

Всього 8 пісочниць, по дві форсунки спереду і ззаду кожного колеса, з пневматичною подачею піску.

КАБІНА

Повністю закрита, з оглядом 360 градусів. Рівень шуму не більше 85 децибел. Двоє дверей. Віброізолюючі опори. Оснащена контрольно вимірювальною апаратурою з виводом показників на цифровий відеодисплей. Крісло оператора регульоване по висоті і куту нахилу спинки на пневматичних амортизаторах, з підлокітниками, що повертається на 180 град. Сонцезахисний козирьок. Склоочисні щітки і омивачі скла. Проблисковий маяк жовтого світла. Внутрішнє дзеркало заднього виду, обігрівач кабіни. Вентилятори анти-запотівання скла.

ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

*МАКСИМАЛЬНА ШВИДКІСТЬ

  По рейках По автодорозі
1-ша знижена 3.2 км/год 1.6 км/час
2-га швидкість 6.4 км/год 3.2 км/год
3-тя швидкість 12.8 км/год 6.4 км/год
4-та швидкість 22.5 км/год 12.8 км/год

РОЗМІРИ

Колісна база 3792 мм 2096 мм
Довжина 6096 мм 6096 мм
Ширина 3112 мм 3112 мм
Висота** 3658 мм 3924 мм

Рейковий кліренс: 114 мм. (Від рівня головки рейки)
Дорожній кліренс: 248 мм. по фланця залізниці коліс.

ВАГА:     23 065 кг.

РАДІУС ПОВОРОТУ ПРИ РУСІ ПО АВТОДОРОЗІ:

По зовнішній колії: 6.6 м
По внутрішній колії: 5.3 м
По зовнішньому габариту: 8.5 м

*Фактичні швидкість і тяга будуть залежати від ухилу, навантаження тощо.
**Вантажно-розвантажувальні роботи / транспортна висота збільшиться на висоту фланця ж / д коліс - на 38 мм.