+380-98-444-30-04   info@trackmobile.com.ua            
 
 
 

 
 
Інновації
 
 
     
 
Простора і ергономічна кабіна оператора

  • Збільшена висота кабіни дозволяє оператору пересуватися в повний зріст
  • Збільшений простір забезпечує комфортне розміщення до трьох осіб в кабіні
  • Система опалення та охолодження кабіни оптимізовані для максимального комфорту персоналу
Крісло оператора з можливістю повороту на 180 °, з віброізолюючий повітряними амортизаторами



Забезпечує оператору можливість завжди сидіти обличчям у напрямку руху

Лівий і правий підлокітник керування

Органи керування рухом і основними робочими операціями розташовані на підлокітниках крісла оператора, що забезпечує зручність керування при будь-якому положенні крісла.

























Джойстик керування рухом на правому підлокітнику


нахилом джойстика здійснюється управління дроселем і службовими гальмами машини

вибір напрямку руху, ступінь коробки передач, подача піску на рейки, розчеплення автозчеплення і повітряна сирена управляються кнопками на джойстику

На лівому підлокітнику розташовані кран повітряної гальмівної системи і керування рухом автозчеплень.
















Утримання тиску повітряної гальмової магістралі (перекриша)


Дозволяє зафіксувати проміжий тиск в гальмівній магістралі поїзда, наприклад, для пригальмовування залізничного складу під час руху під ухил





Індикатор зарядки поїзної гальмівної магістралі


Показує тиск повітря в гальмівній системі поїзда. Дозволяє більш точно визначити час повної зарядки гальмівної системи (відпускання гальм вагонів)








Крани кінцевих гальмівних рукавів розташовані в кабіні



Ще одне рішення для підвищення безпеки персоналу при маневровій роботі з залізничними вагонами

Роторно-гвинтовий повітряний компресор Ingersoll-Rand

  • висока продуктивність для зарядки гальмівної системи поїзда дозволяє прокачувати гальмівну магістраль значно швидше традиційних поршневих компресорів
  • Можливість зберігати тиск в поїзній магістралі, навіть при наявності значних витоків повітря
  • конструктивно не схильний до перегріву, розрахований на роботу без зупинки 24 години на добу, 365 днів на рік на максимальних обертах


  • термін служби - більш ніж 30.000 годин
  • збільшені інтервали технічного обслуговування - заміна мастила 1 раз в 2000 годин
  • більш низькі температури експлуатації і більший термін служби вузлів, ніж у поршневих компресорів
  • Компактний розмір при високій продуктивності
Блокування Гідравліки

  • блокування всіх робочих функцій гідравлічної системи (крім рульового керування і службових гальм), що включається «за замовчуванням», поки оператор не розблокує систему окремою кнопкою
  • запобігає несподіваному спрацьовуванню гідравлічних циліндрів і механічному рухові робочих органів машини




Протівісни клапани контрбаланс і запірні клапани гідравліки



У разі виходу з ладу будь-якого з гідравлічних шлангів системи піднімання / опускання автодорожніх коліс, зворотні клапани запобігають втраті тиску системи.

Також допомагають оператору в установці машини на рейки за допомогою лише одного перемикача

Простота і надійність конструкції залізничних мостів AxleTech

  • цілісний литий корпус
  • відсутність поворотних механізмів підвищує надійність і довговічність
  • піввісі розраховані на весь термін служби моста
  • розвал / сходження / кут нахилу незмінні протягом усього терміну служби мостів
  • суто механічна і проста система позиціонування колісної осі на рейках працює протягом багатьох років після початку експлуатації
  • немає необхідності в додаткових електронних і будь-яких інших компонентах для утримання машини в рейковій колії і підтримки повного і постійного контакту коліс з рейками в будь-яких умовах
  • дискові гальма: гальмівні диски розташовані зовні моста, що дозволяє легко оглядати, перевіряти і замінювати гальмівні колодки; виключає потрапляння мастильних матеріалів і забруднень
Відеокамера візуального контролю заднього автозчеплення
  • Стандартна відеокамера для контролю вирівнювання заднього автозчеплення
  • можливість підключення 3-х додаткових камер


Опорний брус для монтажу автозчеплення з можливістю її переміщення по горизонталі

  • дозволяє точно позиціонувати автозчеплення тракмобіля навпаки автозчеплення вагона і забезпечує зчеплення без напруги і зламу в кривих малого радіусу
  • зменшує знос автозчеплення та іншого обладнання: гребенів залізничних коліс, головки рейок, деталей стрілочних переводів
Титан: Поворотне зчленування головної рами
  • Підтримує постійний контакт всіх 4-х коліс з рейками
  • Дозволяє чітку установку ведучих мостів, що забезпечує збільшений термін служби моста
  • забезпечує постійний контакт тягових коліс на нерівностях рейкової колії
  • дозволяє розподіляти додатковий зчіпний вагу від системи передачі ваги на всі 4 тягових колеса



Титан: повітряна Система підвіски корпусу машини

Ефективне віброізоляційне підвішування корпусу і кабіни на повітряних подушках і амортизаторах




Швидкоз'ємні кільця бандажів залізничних коліс

  • кріплення бандажних кілець типу шпилька / гайка забезпечує легкість заміни бандажних кілець силами екіпажу машини
  • скорочення витрат при обточуванні бандажів залізничних коліс
Цифрова система контролю і керування — CAN BUS

  • екран високої чіткості
  • функції діагностики, контролю та попередження
  • керування і контроль за станом машини
  • текстові описи стану агрегатів і систем