|
|
|
|||||
Система керування по радіо забезпечує дистанційне керування всіма робочими функціями тракмобіля. Головним завданням інженерів Trackmobile при впровадженні технології дистанційного радіоуправління було забезпечити безпеку. Це завдання було успішно вирішено. При включенні системи, коли оператор активує передавач, вмикаються попереджувальні вогні жовтого кольору, встановлені з обох боків машини, на даху кабіни і перилах. Це служить попередженням для оточуючих, що тракмобіль збирається рухатися під радіоуправлінням. Це також повідомляє оператору, що є зв'язок між передавачем і приймачем. Попереджувальний напис на передавачі нагадує оператору дистанційно подати сигнал гудком перед початком руху, а потім, коли вибрано напрямок руху, що попереджувальні жовті вогні почнуть блимати спереду або ззаду. Система роботи системи оповіщення також включає в себе візуальний індикатор тиску в гальмівній системі поїзда для інформування оператора - червоні вогні, встановлені на даху кабіни і перилах. Поки тиск в гальмівній магістралі поїзда не досягне приблизно 4,1 Бар (0,41 кг / см²), червоні вогні блимають, вказуючи, що тиск в трубопроводі нижче робочого діапазону. Коли тиск продовжує перебувати в проміжку від 4,1 Бар (0,41 кг / см²) до 5,8 Бар (0,58 кг / см²) - червоні вогні горять постійно. Коли тиск в гальмівній системі досягає близько 6,2 Бар (0,62 кг / см²) - червоні вогні гаснуть. Коли оператор активує гальмування, тиску тиск в гальмівній системі падає нижче 6,2 Бар (0,62 кг / см²) червоні вогні спалахують. Коли тиск падає нижче труби приблизно 4,1 Бар (0,41 кг / см²) - червоні вогні блимають. Таким чином, червоні вогні є візуальним індикатором тиску в гальмівній системі для оператора. В якості додаткової безпеки, система має дві кнопки аварійного відключення, по одній на кожній стороні. Коли одна з кнопок активується:
Система радіокерування оснащена пультом керування (радіопередавачем):
|